…**AYRILIK TÜRKÜSÜ…

AYRILIK TÜRKÜSÜ

Birden hüzün çöker seven gönlüme,
Sonra bir ayrılık türküsü başlar.
Anılar götürür gördüğüm güne,
Sonra bir ayrılık türküsü başlar.

Daha kurtulmadan son isyanımdan,
Yokluk ölüm gibi; çıkmaz aklımdan,
Hayalin gülerek geçer yanımdan,
Sonra bir ayrılık türküsü başlar.

Gece namlu gibi; gezer şakakta,
Sensizliğe koştum ben her şafakta,
Hüzünle dert bulur aynı sokakta,
Sonra bir ayrılık türküsü başlar.

www.raifaras.com 12.05.2013

S.SIĞINAĞI

(Bestekar Kadir PAPAĞAN’ a gönderildi.)

…**CELLADIM OLDUN…

CELLADIM OLDUN

Hüzzam bir beste gibi; düştün keman telinden,
Sen hem benim kaderim; hem de celladım oldun.
Bıraktığın yerdeyim; gel tut artık elimden,
Sen hem benim kaderim; hem de celladım oldun.

Kürdili hicazkarda; peşrevdi bakışların,
Meyanlara çıkardı; gece yalvarışların,
Divana konu oldu; sana inanışlarım,
Sen hem benim kaderim; hem de celladım oldun.

Bu akşam yüreğimin bam teline dokundun,
Bazen nihavent oldun bazen hicaz okundun,
İnan ki gitmelerde; dönmez diyen korkumdun,
Sen hem benim kaderim; hem de celladım oldun.

www.raifaras.com 14.04.1016

M. AŞKLAR

…**SANA ARZU DERDİM…

SANA ARZU DERDİM

Gel tattırma hasreti,
Körükleme nefreti,
Gönlümün emaneti,
_Ben sana Arzu derdim,
_Adın Özlem olsun mu.

Gözler dost gibiydiler,
gam vurdu birer birer,
Dünde kaldı sevgiler,
_Ben sana Arzu derdim,
_Adın Özlem olsun mu.

Senin sayende inan;
Zehir zıkkım yaşanan,
Hasrettir bende artan,
_Ben sana Arzu derdim,
_Adın Özlem olsun mu.

www.raifaras.com 27.10.2013

S.SIĞINAĞI

…**DÖNÜŞÜNÜ BEKLİYORUM…

DÖNÜŞÜNÜ BEKLİYORUM

Akşamın alacalığında,
Gözlerimi yola dikmişim.
Umudun ayak dirediği sokak başında;
Dönüşünü bekliyorum…

Geceyi yarıladım,
İnadım inat;
Hala umudum var.
Adını yazmışım sokak lambasının altına,
Dönüşünü bekliyorum…

Sabahın alacalığı başladı,
Göz kapaklarım düşüyor güz yaprakları gibi.
Avuçlarımda anılarımı ısıtıyorum nefesimle,
Umudum ayak diretiyor duygulara;
Söndü sokak lambaları,
Dönüşünü bekliyorum…

www.raifaras.c0m 27.12.2016

M. AŞKLAR

…**MEVSİMLERİM…

MEVSİMLERİM

Belli değildi hazan; belli değildi yazım,
Sen geldin ilkbahara döndü bütün mevsimler.
Güneşi görsem bile; dondururdu ayazım,
Sen geldin ilkbahara döndü bütün mevsimler.

Her şey yasaktı bana; mührü hiç bozulmazdı,
Ruhuma düşen cezbe, bir türlü durulmazdı,
Kaybolurdu yıldızlar; tan yeri ağarmazdı,
Sen geldin ilkbahara döndü bütün mevsimler.

Ben sana adamışım; yaşadığımız dünü,
Sen gülünce öldürdüm; içimdeki sürgünü,
Seni celladı yaptım; öldürdüm yalnız günü,
Sen geldin ilkbahara döndü bütün mevsimler.

www. raifaras.com.25.03.2015

HUZUR

…**KOKUN CAN ALSIN…

KOKUN CAN ALSIN

Yetmez mi diyorsun bu çektiklerim,
Sakın deme bana; sen de yalansın.
Sabrımdır aslında tükettiklerin,
Her şey ölsün ama bir kalbim kalsın.

Acı hatıralar kalsın dünümden,
Bir anı topladım ben her günümden,
Gel bırak inadı tut ellerimden,
Gözlerin gözümde uykuya dalsın.

Hayale daldırdın beni bir görsen,
Neler çekiyorum bir bilebilsen,
Kabusa döndürme geceleri sen,
Al beni koynuna kokun can alsın.

www.raifaras.com. 27.08.2013

S.SIĞINAĞI

***…ELİMDEN TUT…

ELİMDEN TUT

Elimden tut desem bir akşam üstü,
Cesaretin var mı bende kalmaya.
Desem ki bu gönül herkese küstü,
Cesaretin var mı bende kalmaya.

Dağ belli olurmuş boz dumanından,
Hayatını yaşa gitme yanımdan,
Her şeye bir çizgi çekip ardından,
Cesaretin var mı bende kalmaya.

Gel benim sevgime sade umut kat,
Al otur sevdamı gönlüne anlat,
Ardımızdan gülen herkese inat,
Cesaretin var mı bende kalmaya.

www.raifaras.com 25.03.2019

(Bestekar Halit YILDIRIM’ a gönderildi.)
(BESTELENDİ)

…***KATİLİM OLACAK…

KATİLİM OLACAK

Son yılda kaç kere küstük seninle,
Katilim olacak; senli anılar.
Oysa ki ne candan dosttun benimle,
Katilim olacak; senli anılar.

Hiç rahat olmadım o günden sonra,
Beni hep incitti; açtığın yara,
Her acı erteler; başka bahara,
Katilim olacak; senli anılar.

Küsmüşken bendeki anıları al,
Bu gönül boş kalsın olayım abdal,
Benden sana anı kalsın “Hoşça kal”,
Katilim olacak; senli anılar.

raifaras.com 02.05.2018

YELKOVAN

…**BANA SÖYLEMEDİN…

BANA SÖYLEMEDİN

Seni sevmenin cürmü; görünür şakalarda,
Yollarını gözlettin; akşamda şafaklarda,
Sen benden gidişini bir bana söylemedin,
Sessizce gizli gizli; aradım sokaklarda.

Senli hatıralarım; şimdi uzun seferde,
Tufana tutuldular; her birisi bir yerde,
Sen benden gidişini bir bana söylemedin,
Ağladım gizli gizli; oturdum köşelerde.

Yokluğunun bulunmaz; unutturan ilacı,
Ölümlere götürür; bu içimdeki sancı,
Sen benden gidişini bir bana söylemedin,
Duydum da gizli gizli ağladım be yalancı.

www.raifaras.com 15.04.2016

M. AŞKLAR

…**KARANLIK…

KARANLIK

Karanlık üstüme örtülmüş bir çul,
Gecelere düştü bir yetim bu kul,
Sevda yüreğimi üzüp dururken,
Geçti gör kaç fasıl; bak usul usul.

Karanlık geceler oldu arkadaş,
İçimde her akşam yaşanır savaş,
Ardından yoluna bakıp dururken,
Yaşıma karıştı kan yavaş yavaş.

Karanlık korkutur gel koynuma gir,
Topla anıların hepsini getir,
Ömür tükenmeye gezip dururken,
Bir günde kaç kabir kapandı bir bir.

Karanlık dost değil bana yabancı,
Gelecek diyordum; oldum yalancı,
Yokluğunda dertler azıp dururken,
Senli anılarım hep acı acı.

www.raifaras.com 24.03.2013

S.SIĞINAĞI