…**GEL GÖTÜR AŞKINI…

GEL GÖTÜR AŞKINI

Arama sorma bir daha,
Dönüşü yok bu gidişin.
Hayallere hiç sığınma,
Boşunadır bekleyişin.”

Uğruna hastaydım gördüğüm günden,
Seni anlamaya razıydım dünden,
Gel götür aşkını bende kalmasın,
Kurtarmadın beni bana sürgünden.

Kırıldı bu gönül gitti bir kere,
Tut bu bedenimi al at bu yere,
Gel götür aşkını bende kalmasın,
Sonra da sevdamı tut vur zincire.

Sen beni harcadın günlük heveste,
Tüm kinini kustun tek bir nefeste,
Gel götür aşkını bende kalmasın,
Umarım kulağın hep kalır seste.

13.04.1996 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

…**BELKİ ONU SEVDİM…

BELKİ ONU SEVDİM

Belki onu sevdim belki kendimi,
Kendimi gönlünden aşağı attım.
Çalkanıp çırpınıp yıktım bendimi,
Kendimi gönlünden aşağı attım.

Sen isyana durdun gördüm acıyı,
Sevmeye karşılık çektim sancıyı,
Gördüm yüreğimde ir yabancıyı,
Kendimi gönlünden aşağı attım.

Umut sevmek için hep yetim kaldı,
Gözler yollarında uykuya daldı,
Geceler bir yerde hep onu çaldı,
Kendimi gönlünden aşağı attım.

Hayal kurmalarla bir ömür bitmez,
Seven gönül kalır bir yere gitmez,
Baktım onsuzluk beş para etmez,
Kendimi gönlünden aşağı attım.

16.03.1995 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

…**NE DESEM Kİ…

NE DESEM Kİ

Geçmiş günlerimiz alınmaz dile,
Ne desem ki beni unutmayasın.
Ayrı kalacağız; el sözü ile,
Ne desem ki beni unutmayasın.

Uzayıp gidecek arada yollar,
Ardından üst üste binecek yıllar,
Gözünün önüne gelecek haller,
Ne desem ki beni unutmayasın.

Tutacak elinden anılar bir bir,
Avutmaz olacak bu koca şehir,
Bilmedim bu halin sebebi nedir,
Ne desem ki beni unutmayasın.

Baktığım yerlerde ben olmalıyım,
Ağlarken gözüne ben dolmalıyım,
Beni sevdiğine; inanmalıyım,
Ne desem ki beni unutmayasın.

15.02.1996 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

…**SEVDAYI ÇOK GÖRDÜN…

SEVDAYI ÇOK GÖRDÜN

Özlem damla damla dert satır satır,
Okurken sözcükler seni anlatır,
Böyle bir sevdayı sen hep çok gördün,
Bu özlem gönlüme kanlar damlatır.

Yaş izinden yara oldu yanağım,
Sıka sıka berelendi dudağım,
Böyle bir sevdayı sen hep çok gördün,
Ben senin gönlünde sana uzağım.

Bir ömür adadım bu bekleyişe,
Hiç isyan etmedim ben gelmeyişe,
Böyle bir sevdayı sen hep çok gördün,
Mahkum ettin beni boş özleyişe.

Özlemek sevmekten inan ki ağır,
Öldürdün duyguyu umutlar sağır,
Böyle bir sevdayı sen hep çok gördün,
Bir umudum kaldı yanına çağır.

Çağır beni sevdiğini bileyim,
Namazına durup ölüm dileyim,
Böyle bir sevdayı sen hep çok gördün,
Tabut omuzumda bende öleyim

11.12.1995 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

…**YURDUM İNSANI…

YURDUM İNSANI

Aklı selim lakin yok anlayanı,
Gariban mı gariban.
Ölse belki çıkmaz bir ağlayanı,
Gariban mı gariban.

Er kişinin yoksa gücü arkası,
Eline dokunsan kanar kafası,
Bir araya gelmez iki yakası,
Gariban mı gariban.

İmdat diyeceği yoksa canından,
Kötü bakteriler türer kanından,
İnsanlar çekilir gider yanından,
Gariban mı gariban.

Elinden tutmuyor görse düşkünü,
Birbirine benzer geçen beş dünü,
Yalın ayak döşü açık kış günü,
Gariban mı gariban.

İnsanlar içinde yoksa akçesi,
Susar bir kenarda hiç çıkmaz sesi,
Ağız açsa sanki kokar nefesi,
Gariban mı gariban.

11.07.1995 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

…**KÖLE Mİ GELDİM…

KÖLE Mİ GELDİM

Sev dedin görünce vurgundun hani,
Ben senin gönlüne köle mi geldim.
Peşimde gezmekten yorgundun hani,
Ben senin gönlüne köle mi geldim.

Ölmeye başlamış varsa bir şeyler,
İçinde bittiyse sevgiden şeyler,
Dağılsın istersen bitsin her şeyler,
Ben senin gönlüne köle mi geldim.

Yakarım dünyayı beni içinde,
Yarının ümidi yoksa içimde,
Bıraktın acının derdin içinde,
Ben senin gönlüne köle mi geldim.

Hep umutla baktım gelen günlere,
Razıydım seninle tüm sürgünlere,
Hasret edeceksen geçen dünlere,
Ben senin gönlüne köle mi geldim.

Dünden seven gönül unuttu; yoksam,
Hayat arkadaşım demezsen; yoksam,
Bitirdiysen eğer; yarına yoksam,
Ben senin gönlüne köle mi geldim.

19.06.1995 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

…**GÜLE YEL DEĞDİ…

GÜLE YEL DEĞDİ

Güle yel mi değdi hoyrat mı kırdı,
Eğmişte boynunu yere bakıyor.
Muhannetin biri yoluna durdu,
Eğmişte boynunu yere bakıyor.

Baharı bitirmedi soldu erkenden,
Bad-ı saba yeli kesildi dünden,
Eminim ki bülbül gittiği günden,
Eğmişte boynunu yere bakıyor.

Hazan uzak dedim yaprağı soldu,
Umuda yolculuk hüsranla doldu,
Yıkıldı hayatı bir hayal oldu,
Eğmişte boynunu yere bakıyor.

25.05.1995 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

…**SEVGİLİM DEDİĞİN YERDE…

SEVGİLİM DEDİĞİN YERDE

Sevgilim dediğin yerde orada,
Gül döktüm gönlümde sözün üstüne.
Bizim sevdamıza dokunsun diye,
Tel döktüm gönlümde sazın üstüne.

Birlikte yazdık ya kumda ismini,
Baş ucuma astın gülen resmini,
Baharla biterken gülün mevsimi,
Kül döktüm gönlümde yazın üstüne.

Caydırmaz gönlümü  nede  deseler, 
İçimde büyürken bu vesveseler,
Bilmesin istedim bunu kimseler,
Hal döktüm gönlümde nazın üstüne.

Gönlünü gönderdin bana sürgünde,
Beni buralarda koyup vurgunda,
Kırılıp gücenip gittiğin günde,
Al döktüm gönlümde hazın üstüne.

Kaale almadın yalvarmaları,
Hesaba bıraktım ben yanmaları,
Bıraktım ardından ağlamaları,
Sel döktüm gönlümde közün üstün.

Öksüzken ömrüme çöktü sancısı,
Yüreğimin yanık önü arkası,
Selaceden düşen sevda sonrası,
Tül döktüm gönlümde yüzün üstüne.

22.02.1995 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

…**GÖRDÜĞÜMDE SEVMİŞTİM…

GÖRDÜĞÜMDE SEVMİŞTİM

Gördüğümde sevmiştim yüzünde gülücüğü,
Dünyalara değişmem kaçamak öpücüğü,
Sen gidersen bir tanem hayatım bomboş kalır,
Yediremem kendime sevdasız ölümlüğü.

Sanma ki yüreğime mutlu gün gördürürüm,
İnanma ardın sıra elleri güldürürüm,
Sen gidersen bir tane bir yanım bomboş kalır,
Belki de ardından ben kendimi öldürürüm.

Kulaklarım bir ömür arayacak sesini,
Tenime sindirmiştim sımsıcak nefesini,
Sen gidersen bir tanem sol yanım serhoş kalır,
Ellerinden içmiştim bu aşkın badesini.

Hasbel kader ölmezde seçersem yaşamayı,
Bir kibrite satarım bu kocaman dünyayı,
Sen gidersen bir tanem kalp yerine taş kalır,
Hiç kimseden beklemem gönlümü anlamayı.

Öldürürsen sen öldür başka el sonlayamaz,
Düşerim sokaklara hiç kimse toplayamaz,
Sen gidersen bir tanem hayatım berduş kalır,
Beni sen anlamadın başkaları anlamaz.

12.02.1995 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI

 

…**İSTEDİM GELEMEDİM…

İSTEDİM GELEMEDİM

Öyle alışmış ki sana; yüreğim her gün firarda,
Senden sonra zaman bana; düşman oldu bilemedim.
Herkese seni anlattım; gelenler gitti ardarda,
Senden sonra yeni bir dost; istesem de bulamadım.

Seninle yaşanan günler; aklımda bir bir anarım,
Kimse bilmez çektiğimi; kendi derdime yanarım,
Gizli gizli çok ağladım; kurumadı göz pınarım,
Senden sonra gözyaşımı; ellerimle silemedim.

Ruhumda bir sıkıntı var; yüreğim gergide darda,
Uzak olsan da fark etmez; ömür biter bu uğurda,
Şahit tutmam hiç kimseyi; geceler ağladım burda,
Senden sonra ardın sıra; çok istedim gelemedim.

Bir mezar olmak istedim; tek senin yoluna yakın,
Gönlümdeki anılarım; ölüyorken akın akın,
Senden uzaklarda kalmak; elimde değildi lakin,
Senden sonra buralarda; istedim de bulamadım.

08.01.1994 raifaras.com

SANIĞIN SIĞINAĞI