…**BİZ OLALIM…

BİZ OLALIM

Söz verdin geriye cayma,
Bil bu gece biz olalım.
Gözümü yollarda koyma,
Gel bu gece biz olalım.

Kapılarak aşk seline,
Güvenip sevda haline,
Vur gönlümün bam teline,
Çal bu gece biz olalım.

Seni etmişim başa taç,
Kalmayalım aşka muhtaç,
Gönlümde yarama ilaç,
Ol bu gece biz olalım.

Esir düşüp duygulara,
Kafa tutup korkulara,
Gitme artık oralara,
Kal bu gece biz olalım.

Sen ortaksın dileğime,
Kal şahit ol öldüğüme,
Seni gömdüm yüreğime,
Öl bu gece biz olalım.

wwwraifaras.com 28.08.2008
c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin
kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

GS.3

 

…**KARTVİZİT 41…

*YASAKLADIN

Doğduğumuz o kente; sen vardın ben gelmedim,
Her şey raflarda kaldı; olsun bitsin demedim;
Yalan, yemin ve nefret; beni aldı götürdü,
Beni sen yasakladın;  asla seni gömmedim.

02.12.2002wwwraifaras.com

İPOTEKLİ BEDENLER

…**BEN DÖNMEM HANCI…

BEN DÖNMEM HANCI

Yarın yokum dostum kararım karar,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.
Yıllardır ömrüme vermişim zarar,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.

Her köşeye ayrı; ayrı uğradım,
Ekmeğime zehir kattım doğradım,
Ben anamdan bir günahkar doğmadım,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.

Zaman oldu derdi; döktük şişeye,
Bir kadehe mahkum düştük köşeye,
Göz yaşını ortak; ettik neşeye,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.

Umut dedik aldı; gitti şişeler,
Hep yalanmış”Haydi güzel yaşalar”,
Çok zaman yüzümde dondu neşeler,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.

Bir yudum bir şişe aynı hepisi,
Yasak olan şeyin; olmaz iyisi,
Söyler misin bana; ilaç hangisi,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.

Burda dostluk başka herkes sırdaşım,
Ortak dertler vardır yok arkadaşım,
Buradan çıkınca olmaz yoldaşım,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.

Hep elde avuçta; bitti olanlar,
Varlığın yanında gitti zamanlar,
Vazgeçilmez sanma ölüyor canlar,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.

Olmadan maskara gariban sürtük,
Toplumda hayasız;damarı yırtık,
Nefsim irademi; geçemez artık,
Bekleme bir daha ben dönmem hancı.

wwwraifaras.com 16.06.2006
c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin
kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

GS.2

 

…**KARTVİZİT 40…

*ÖMRÜMDE

Yıllar hep yolları yollar; yılları kovaladı,
Kimler geldi kimler geçti bir nefeste ömrümde.
Kimileri çok çok güldü; kimileri  ağladı,
Sevgiye hasret biriydi, hep diz çöktü önümde.

20.12.2011www.raifaras.com

İPOTEKLİ BEDENLER

…**NE DESEM OLMUYOR…

NE DESEM OLMUYOR

Gidişin fermandı; dönüşün derman,
Gönlüm yanık yanık eski günlerden.
İçimde anılar; olmuşlar harman ,
Gönlüm yanık yanık eski günlerden.

Küstüğün o günler ömrümü yuttu,
Geceler kuytuda; çaldı uyuttu,
Ben kaçtım şüpheler elimi tuttu,
Gönlüm yanık yanık eski günlerden.

Acıları gördüm; sevda çarkında,
Sensin tek sebebim herkes farkında,
Gel dedim son defa; ölüm yakında,
Gönlüm yanık yanık eski günlerden.

İnan ki öldürdün sen her gidişte,
Yüreğimi yaktım; ben özleyişte,
Ne desem anlatsam olmuyor işte,
Gönlüm yanık yanık eski günlerden.

wwwraifaras.com 17.02.2012
c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin
kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

GS.4

 

 

…**KARTVİZİT 38…

*GÜNAHIM
Senden sonra tek işim mutluluğu özlemek,
Yüzümdeki tek eksik bir nebze gülümsemek,
Ömrüme düşen sendin; içimdeki tek günah,
Umut en sadık dosttu tek amacımdı sevmek.

12.12.2011 www.raifaras.com

İPOTEKLİ BEDENLER

…**YAZI…(GİDERSEN)

…GİDERSEN…
Uzun ve bıktırıcı ayrılıklar, gözlerine çıban çıkası yalnız geceler olmasın. Dürtüp duran ve yıldırım gibi içimden geçen sancılar bende kalmasın bir ömür boyu.
Beni duygusuz zamanlara mahkum etme.
Bilirsin; gözden uzak olan gönülden de uzak olur derler. Korkutma.
Uzun gecelerde yaşanan yalnızlığa bir de sancılar eklenirse, lanetler yağar anlara.
Beni sensizliğe mahkum etme ölürüm.
Sen; kendini bende öldürme…
wwwraifaras.com 15.02.1999

İPOTEKLİ BEDENLER

…**PERDEYİ ARALA…

PERDEYİ ARALA

Tut perdeyi arala; ömür penceresinde,
Hayatın kesitinde bak neler göreceksin.
İstersen tane tane; yaz anı defterine,
Hayatın kesitinde bak neler göreceksin.

Tut perdeyi arala; bak karşı ki sokağa,
Göreceğin her şeyler; sebep gama merağa,
İstersen gözlerini; bırak büyük durağa,
Hayatın kesitinde bak neler göreceksin.

Tut perdeyi arala; ufukta kalsın gözün,
Perdelese de yine; tebessümlerde hüzün,
Açık yara kanamaz; örtülüdür gündüzün
Hayatın kesitinde bak neler göreceksin.

Tut perdeyi arala; gözle ilişlkileri,
Bazen sizinkileri bazen bizimkileri,
Hayatı mehenge vur; kaç ileri kaç geri,
Hayatın kesitinde bak neler göreceksin.

Tut perdeyi arala; bak komşunun haline,
İsyanlar günde kaç kez; dolanıyor diline,
Sahip var mı beline; diline  ve eline,
Hayatın kesitinde bak neler göreceksin.

wwwraifaras.com 14.o4.2004

c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin
kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

(İPOTEKLİ BEDENLER)

…***REVA GÖRDÜN…S

REVA GÖRDÜN

Hafiften bir yağmur başladı dışarıda,
Erken indi karanlık.
Bulutlar güneşi ablukaya alınca,
Kasvet oldu zamanın gelişi…
Anlaşılan uzun olacak gece,
Beni alıp götürecek yine;
Yapamadıklarıma, yaşayamadıklarıma; sensizliğime.
Sabaha çok var daha,
Düşüncelerin tutsaklığında bitmez zaman.
Seni çizmeliyim duvarlarına odamın,
Konuşmalıyım uzun uzun seninle;
Uzun gecede…
Anlatamadıklarımın yorgunluğunda,
Yaşayamadıklarımın pişmanlığındayım,
Sensizliğimin adı yalnızlık oldu…
Dönüp durdukça huzurluğum artacak,
Ardından “erkek adam” yasakları gelecek aklıma.
” Ya sabır” diyeceğim defalarca;
Ağlamamaya…
Karanlık ayak bağım,
Gece işkence odası,
Yağmurlar kırbaç;
Yalnızlık iç kemiren kurt olacak…
Anılarım; yüreğime asılı mermiler gibi,
Hep seni anlatan,
Hep sana ait.
Kopacak olsa birisi yara alacak yüreğim,
İç kanamaya sebep olacaksın;
Uzun gecede ölüp gideceğim yapayalnız,
Belki de kapanmaz olacak.
Oysa reva değil bunlar bana;
Yanımda olsan,
Ellerimden tutsan;
Ya da başımı dizine koysam uyusam,
Sabah ezanında uyansam olmaz mı…

raifaras.com10.03.2018

YELKOVAN

c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin
kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.