…**GÖRECEKSİN BU KALBİ…

GÖRECEKSİN BU KALBİ

Sığmaz oluyor bazan; ait olduğu yere,
Kaçışın mümkün değil ,göreceksin bu kalbi.
Görmeyince firara yükleniyor kaç kere,
Kaçışın mümkün değil ,göreceksin bu kalbi.

Beklerken yollarına sıra sıra gül dizdim,
Her gülün yaprağına baş harfimizi yazdım,
Tuttum yol ortasına koskocaman kalp çizdim,
Kaçışın mümkün değil ,göreceksin bu kalbi.

Seni gördüğüm zaman kulaklarım duymuyor,
Öyle bir heyecan ki; tariflere sığmıyor,
Yanımda olman lazım bakışınla doymuyor,
Kaçışın mümkün değil ,göreceksin bu kalbi.

Biliyorki sevgiler; yaşlanır gönüllerde,
Tasvire sınır koydu gördüğü güzellerde,
Taht kurdurdu adına; adın en yücelerde,
Kaçışın mümkün değil ,göreceksin bu kalbi.

Bekletmeler hoşuna gidiyorsa beklerim,
Her duamın içine; bir de sabır eklerim,
Başka birini sevsen; zay olur emeklerim,
Kaçışın mümkün değil ,göreceksin bu kalbi.

18.08.2011wwwraifaras.com

c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin
kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

GS.4

…**DENEME…16

AK SAYFAM

Bugün;
Bir cuma günü. Ne kadar sıkıntı var içimde… Tarifsiz. Sanki bir şeyler olacak. Birşeyler duyacağım sanki. Gitmek yada kalmak istiyor yüreğimden bir şeyler.
Her harekette bir anlam. Her heveste bir çağrı arar oldum…
Allahım; akşamdan kalan, dünden kalan bir şeyler mi var bilinç altımda… Hatırlayamıyorum bu tarifsiz sıkıntının sebebini.
Hayırlısıyla gün bir bitse… Belki olacakları daha iyi anlar ve yorumlarım.
Sen; beni anlayan ak sayfam. Akşama sana yine döneceğim…
Haydi; hayırlısı.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Döneceğim demiştim ya.
Döndüm!..
Akrabalardan birinin ölümünü öğrendim. Keşke içimdeki sıkıntıyı böyle tecrübe etmeseydim. Gün; içime katran karası gibi oturdu. Her sıkıntının ardından, böyle acı haber almak; duymak istemiyorum…
Dedim ya ak sayfam. Ben insanım. Böyle her sıkıntıdan sonra acı haber yerine; sevdiğimden, sevdiğim insanlardan beni mutlu edecek sözler duymak, hareketler görmek istiyorum.
Tabiki herşey insanlar için. Acısıyla tatlısıyla  herşey…
Benimkisi sade bir arzu ak sayfam…

26.06.1998wwwraifaras.com

YARISI BENİM 1

…**S Ö Z L E R…17

Anlaşılamamanın, sevilememenin en hazin tören geçidindeyim. Yalnızlıklar komutanı, bütün acıları sıraya dizmiş. Ne garip; hiçbirini tanımıyorum. Tanımadığım şeyler beni rahatsız ediyor.

22.06.1998wwwraifaras.com

…**DENEME…17

SINIR

Bugün;Yaşantı biçimimde bir eksiklik; bir yanlışlık, bir olumsuzluk var sanki.  Görsün istemiyorum birileri…
Çözmeye çalışıyorum. Oysa ben; hata veya yanlış yapmamaya çalışıyorum. Sonuçta insanım, bunu kabul ederim… Ama maalesef olmasını istemediğim şeyler oluyor. Kabul görür şeyler değil…Tahammül sınırlarımı zorlarcasına…
Dost var… Düşman var…

21.06.1998wwwraifaras.com

YARISI BENİM 1

…**KARTVİZİT-18…

DİLSİZ*

Sözün bittiği yerde,
Konuşur bütün beden.
Müneccime ne gerek,
Bellidir dilsiz eden.

15.08.2011www.raifaras.com

İPOTEKLİ BEDENLER

…**İNANAMIYORUM…

İNANAMIYORUM

Göz yaşı dökerek; beni oyuna,
Getirdin ya sana inanmıyorum.
Beni de düşürüp dümen suyuna,
Getirdin ya sana inanmıyorum.

Beni kurban seçtin bir hevesine,
Sevmeyi bıraktın gün ertesine,
Sabrımın son vakti son kertesine,
Getirdin ya sana inanmıyorum.

Sevmenin yerine nefret etmeye,
Acıdan acıya nöbet yatmaya,
Beni yanlışlarla taraf tutmaya,
Getirdin ya sana inanmıyorum.

Arayıp sormadın bir kere bile,
Sev dedin ömrüme oldun bir çile,
Benim gibi garip; sessizi dile,
Getirdin ya sana inanmıyorum.

15.08.2011wwwraifaras.com

c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin
kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

GS.4

…**KARTVİZİT-17…

BEKLEMEK*

Çok sevdayı kurtardı; yasemenler sümbüller,
Gönül almak istersin; vazoda durur güller,
Bak zaman ömrümüze bilerken azı dişi
Neye göre beklersin; dönsün kırık gönüller.

06.09.2011www.raifaras.com

İPOTEKLİ BEDENLER

…**Y A S I M…

YASIM

Haberim alınca el çeksin işten,
Bütün sevdiklerim gelsin yasıma.
Bir sela okutun canım Ercişten,
Bütün sevdiklerim gelsin yasıma.

Kimseye kırılıp üste küsmedim,
İncitmedim atıp tutup kesmedim,
Boyumu bilirim yüksek esmedim,
Bütün sevdiklerim gelsin yasıma.

Kırılan gücenen hak helal etsin,
Yaşanan dünyada kul hakkı bitsin;
Kalan günahlarım benimle gitsin,
Bütün sevdiklerim gelsin yasıma.

Helalleştim bazan gördüklerimle,
Bir dua istedim kendi halimle,
Herkese bir çağrı yaptım dilimle,
Bütün sevdiklerim gelsin yasıma.

Ekmeğini yedim suyunu içtim,
Kırmadım herkesi dost diye seçtim.
Kanatsız kuş gibi bir sabah uçtum,
Bütün sevdiklerim gelsin yasıma.

Oturun salonda; dua okuyun,
Biriniz anlatın hepiniz duyun,
Benim ölüm günüm olsun bir düğün,
Bütün sevdiklerim gelsin yasıma.

Hep içimde hasret ata toprağı,
Çoğuyla bölüştük lokma ekmeği,
Dostum arkadaşım kızı erkeği,
Bütün sevdiklerim gelsin yasıma.

15.08.2011wwwraifaras.com

c)Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin
kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.

GS.4